16. marraskuuta 2009

Tunnustuksia

Rakas päiväkirja, tänään minulle tapahtui jotakin hurjan jännittävää. Blogini sai palkinnon! Eräs ihana Olivia Orso muisti minua tällaisella:



Olen ällistynyt, blogiani luetaan!

Ei tämä ilmaiseksi tietenkään tule. Vastikkeeksi minun pitäisi kertoa seitsemän (7) asiaa itsestäni ja jakaa tunnustusta eteenpäin seitsemälle (7) eri blogille. Voi sentään. Hienoja ja kiinnostavia ja luovia blogeja on loputtoman monta, joten tämä on mahdoton tehtävä. Sanon ei, en edes yritä. Itsestäni sen sijaan kerron seuraavaa:

Päätin n. 14-vuotiaana, että minusta tulee runoilija. Tason nousu on ollut huimaavaa, sillä alkuaikojeni "runot" olivat kamalia. (Kuinka yllättävää, onko joku muka joskus luonut jotain loistavaa teini-ikäisenä? No, ainakaan se en siis ollut minä.)

Olen alkanut kerätä talteen lapsuuteeni liittyviä murresanoja. Erityissuosikkejani ovat soroppi, turnu ja pohrata. (Arvaatteko/tiedättekö, mitä ne tarkoittavat?)

Näen ikkunat silminä.

Minulla on niin monta muistikirjaa, etten muista käyttää niitä.

Pidän vaaleanpunaisesta.

Harjoittelen keveämpää otetta kaikkeen.

Viimeöisessä unessani suussani oli lasimurskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti